Digital avtalshantering
Avtalshantering i QBIS innefattar funktioner som påminnelser när avtal löper ut, hantering av ramavtal och olika versioner av allmänna villkor mm. Systemet är enkelt att hantera och ger en god överblick över dina avtal.
Avtalshantering i QBIS innefattar funktioner som påminnelser när avtal löper ut, hantering av ramavtal och olika versioner av allmänna villkor mm. Systemet är enkelt att hantera och ger en god överblick över dina avtal.
Kontrakt och avtalsadministration är en central del i alla organisationer inte minst i försäljningsorganisationen. QBIS Avtalsmodul samlar du alla relevanta dokument relaterade till kunden, vilket gör att du får full kontroll på dina avtal på ett säkert sätt.
Du kan se löptid och uppsägningar och få påminnelser om eventuella uppdateringar som görs. I ärendehanteringen kan du få detaljerad information om vilken individ eller grupp som hanterar respektive ärende. Du får även detaljerad information om produktuppdateringar såsom priser och underhåll.