Skip to main content
Effektivisera ditt företag med QBIS verktyg- tidsrapportering, projekt och kostnadshantering

Vi är experter på att hjälpa företag spendera sin tid rätt

Vi erbjuder molnbaserade lösningar för tidredovisning, projekthantering och utläggsregistrering som hjälper er att effektivisera ert arbete.

Minska den manuella administrationen med sömlösa integrationer till era system för lön och fakturering. Följ upp hur ni spenderar er tid med smarta rapporter. Slipp jakten på underlag med automatiserade påminnelser. Spendera er tid på det ni gör bäst, så sköter QBIS resten.

Tidrapportering som förenklar för hela verksamheten

  • Spara tid i tidskrävande processer
  • Smart attestering av digitala tidkort
  • Insikt och koll på avvikelser som påverkar verksamhetens resultat
  • Färre kostsamma fel i lönerna med minskad manuell handpåläggning
  • Effektivare löneprocess
Tidredovisning
instrumentbräda för implementering med QBIS projekthanteringsverktyg

Verktyg för ledaren som vill ha effektiv projekthantering

  • Enkel projektplanering som ger framgångsrika resultat
  • Missa inga debiterbara timmar i faktureringen
  • Förbättrad project management med realtidsuppföljning
  • Smidig projektledning med full insikt och kontroll av kostnader, intäkter och resultat
  • Automatiserade underlag för fakturering
Projekthantering

Utläggsrapportering som faktiskt är enkel

  • Snabb och enkel utläggsrapportering
  • Automatiserade påminnelser vid försenat inlämnande av utläggsblad
  • Stödjer flera typer av utlägg; kvitto, representation, traktamente och milersättning
  • Automatiska beräkningar av moms, ersättning, avdrag och förmåner
  • Underlag för lön och fakturering
Utläggshantering

28.000+ användare sparar tid med QBIS

Vad vill du förbättra?

Tidrapportering

Projekthantering

Utläggshantering

Lönehantering

Projektfakturering

Projektuppföljning

Vi hjälper dig

Enkelt att komma igång

Med rätt stöd behöver det inte vara ett stort projekt att implementera eller byta system.

STEG 1 – Välkomstpaket

Hos oss får du alltid ett välkomstpaket med en implementationsstrategi, en projektledare som lägger grunden för en smidig uppstart och hjälpmaterial som guidar era medarbetare i att använda QBIS.

STEG 2 – Uppsättning

Databasen sätts upp och anpassas efter era behov. Era medarbetare läggs upp och kopplas till aktuella scheman. Integrationen till ert ekonomisystem kommer på plats och ni utbildas i QBIS funktionalitet från alla användarperspektiv.

STEG 3 – Börja rapportera!

Nu är det färdigt och det är bara att börja rapportera!

Få support

Behöver du hjälp med er QBIS finns vi ett telefonsamtal eller ett e-mail bort. Vår Customer Care arbetar alltid för att ge dig bästa service och guida dig rätt när du behöver det.

Fri rådgivning för effektivisering

Med 10 års erfarenhet har vi lärt oss att identifiera effektiviseringsområden som kan spara många timmar varje månad i ert arbete. Vi erbjuder alltid kostnadsfri rådgivning för att ni ska hitta rätt verktyg som hjälper er verksamhet att växa.

Några av våra partners