Med möjligheten att erbjuda förstklassiga tidrapportering- och projekthanteringsystem till era kunder, tillsammans med era tjänster gagnas era kunder och relationen till er förstärks.
Smart samarbete som stärker varumärket
QBIS arbetar alltid på att ha moderna system som gör det enklare att hantera det administrativa arbetet. Målet att alltid ligga i framkant för vad som kommer att vara standard imorgon, är en prioritet för hur vi arbetar. Engagemang är något vi värdesätter i såväl vårt eget arbete som i samarbeten med våra partners.
Strategiskt arbete för bättre lönsamhet
Ta möjligheten att erbjuda en förstklassig lösning för tidrapportering och projekthantering till slutkunderna och samtidigt få den bästa lösningen i förberedelse av lön- och fakturering
Få en testad affärsstrategi och verktyg för att utöka affärerna med både nya och befintliga kunder
Förstärk relationen till slutkunderna genom att erbjuda ett mer komplett urval av IT-tjänster
Skapa en känsla av omsorg för kunderna genom att erbjuda något som inte ligger i kärnverksamheten
Modernisera arbetsprocesser och tjänster genom digitalisering
Stärk ert varumärke genom att skapa samarbeten med partners som är ledande inom sitt område
Digitalisera och automatisera med QBIS
Tidrapportering
- Enkel tidrapportering för alla
- Rapportering mot avvikelser
- Smidig ledighetsplanering
- Attestering av tid och avvikelser
- Obegränsat antal löneaktiviteter
Projekthantering
- Projektplanering med flexibla prismodeller
- Överskådliga projekt i GANTT-vy
- Se anställdas debiteringsgrad
- Riskbedömning i realtid
- Följ upp med detaljerade rapporter
Lönehantering
- Integrationer till lönehanteringssystem
- Få redan attesterat underlag för lön
- Exportera färdigt löneunderlag från QBIS
- Importera information direkt i lönesystemet
Fakturering
- Integrationer till faktureringssystem
- Tid- och projekrapporter är redan attesterade
- Exportera färdigt underlag för fakturering
- Importera underlag direkt i fakturasystemet